Miten pakettini lähetetään?
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme toimitusvahvistuksen sinulle sähköpostitse, jossa on tilauksesi seurantanumero (tämä tapahtuu arkipäivisin, jos tilaat viikonloppuna, saat sähköpostin seuraavana arkipäivänä). Klikkaamalla seuranta linkkiä toimitusvahvistuksessa, siirryt kuriirin kotisivulle jossa näet viimeisimmät tiedot tilauksesi toimituksesta.
Milloin pakettini lähetetään?
Teemme kovasti töitä lähettääksemme kaikki tilaukset yhden arkipäivän sisällä. Usein jos tilaat ennen klo. 14:30, lähetetään tilaus samana päivänä. Toimitukseen menee yleensä 2-4 arkipäivää.
Miksi en ole saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Yritämme aina löytää parhaan toimitusratkaisun sinulle asiakkaanamme. Siksi lähetämme usein kaikki tuotteet samassa paketissa. Jos olet tilannut matkalaukkuja tai matkailutarvikkeita, laitamme kaiken samaan pakettiin, aina kun mahdollista. Katso siis aina suurimman matkalaukun sisään, sieltä löydät loput tilaamistasi tuotteista :)
Voinko vaihtaa toimitusosoitettani?
Jos haluat vaihtaa toimitusosoitettasi, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti. Säilyttääksemme nopeat toimitusajat, lähetämme sinun tilauksesi mahdollisimman nopeasti ja siksi emme voi taata että voimme muuttaa toimitusosoitettasi. Usein silti löydämme ratkaisun tähän tilanteeseen.
Mitkä ovat teidän toimitusaikanne ja toimituskulunne?
Meidän mielestämme paketin saamisesta ei pidä joutua maksamaan. Siksi meillä on ilmainen toimitus ja palautus yli 50€ arvoisiin tilauksiin. Pakettisi toimitetaan lähimpään palvelupisteeseen (2-4 päivää).
Miten teen jotta pakettini voidaan lähettää toiseen osoitteeseen?
Jos tilauksesi on esimerkiksi lahja läheiselle ja haluat lähettää sen toiseen osoitteeseen, lähetä viesti kassalla, tarvitsemme: Henkilön nimen joka vastaanottaa paketin, puhelinnumeron jotta voimme ilmoittaa paketin saapumisesta ja osoite mihin paketti toimitetaan. Näin saamme paketin lähetettyä toiseen osoitteeseen.
Tuote on lisätty ostoskoriin