Miten avaan laukkuni? Onko jossain avain?
Laukun mukana ei tule avainta. Kun saat laukun, on koodi aina 000. Useimmissa laukuissa työnnät nappia numeroita kohti niin laukku aukeaa. Ainoastaan tullivirkailija voi avata laukun avaimella.
Miten asetan henkilökohtaisen koodini?
Kun olet avannut lukon koodilla 000, löydät laukun sisältä ohjeet kuinka asetat henkilökohtaisen koodisi. On tärkeää että muistat koodisi, koska lukko aukeaa vain valitsemallasi koodilla.
Milloin tilaukseni lähetetään?
Tilauksesi lähetetään arkipäivisin aina 24 tunnin sisällä. Jos tilaat ennen klo.16:30, keretään se lähettämään samana päivänä. Toimitus tapahtuu yleensä 2-4 päivässä.
Miten teen reklamaation tuotteesta?
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@matkalaukut.fi ja kuvaile vikaa mahdollisimman tarkasti kuvilla ja tekstillä. Muista myös kirjoittaa viestiin tilausnumerosi. Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. Reklamaatiot ovat meille aina tärkeitä matkalaukut.fi:ssä. Jos laukku on mennyt lennon aikana rikki, tee reklamaatio lentoyhtiölle.
Missä tilaukseni on?
Me lähetämme aina sähköpostin siihen sähköpostiosoitteeseen jonka annoit oston yhteydessä. Sähköpostista löydät tiedot tilauksestasi sekä pakettisi seurantanumeron. Kun tilauksesi on saapunut sinua lähimpään palvelupisteeseen, saat tekstiviestin jossa on numero jota tarvitset kun noudat pakettisi.
Miten teen palautuksen?
Palautuksen tekemiseksi käytä tilauksesi mukana tullutta palautuslähetettä. Jos tilauksesi toimitettiin laatikossa, palautuslähete löytyy punaisesta muovitaskusta laatikon ulkopuolelta. Jos tilauksesi toimitettiin pussissa, palautuslähete on pussin sisällä. (Ota yhteyttä meihin täällä, jos palautuslähete puuttuu.)
Sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä tehdäksesi palautusta. Jokainen palautuslähete on yksilöllinen, joten näemme helposti, kuka ja mitä on palautettu. Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitämme summan, yleensä 7–10 päivän kuluessa. Jos olet maksanut Klarna-palvelun kautta, voit ilmoittaa palautuksesta siellä, jolloin laskusi laitetaan tauolle. Avoin kauppa koskee kaikkia tilauksia 60 päivän ajan. Avoimen kaupan ehtona on, että tuote on täysin käyttämätön. Palautuskulut ovat aina ilmaiset.
Miksi en ole saanut laskua paperimuodossa?
Lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteseen. Voit myös kirjautua sisään verkkopankkitunnuksillasi klarna.fi sivulle, jossa näet laskun heti tai ottaa yhteyttä Klarna numeroon 09 - 425 99 771, https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Mitä maksutapoja voin käyttää?
Voit käyttää laskua, osamaksua, tilimaksua, luottoa tai verkkopankkisiirtoa.
Ovatko tuotteenne alkuperäistuotteita?
Kyllä, kun teet ostoksia meillä matkalaukut.fi:ssä ovat kaikki tuotteet alkuperäistuotteita.
Tuote on lisätty ostoskoriin